• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

За перше півріччя 2025 року до контактного центру надійшло більше 4 тис. звернень

14 липня 2025, 10:14

  • Апарат
Контакт Центр

За пів року обласний контакт-центр при Полтавській ОВА опрацював близько 3 тис. дзвінків та понад 4 тис. звернень. Переважно заявників турбували питання щодо житлово-комунального господарства та соціальної сфери. Про це розповів т.в.о. начальника Полтавської ОВА Володимир Когут.

Більше 80 заявок отримано на лінії з питань рекрутингу та для родин мобілізованих. У переважній більшості випадків інформацію чи роз’яснення заявникам було надано відразу. А ті питання, що потребували додаткового вивчення, сформовані у відповідні звернення – всього близько 750.

Від початку року спостерігається стабільна тенденція – домінуючою залишається тематика соціального захисту населення – 1,3 тис., або кожне третє звернення. Переважали прохання, щодо призначення і виплати різного виду державної грошової підтримки – більше 600, у тому числі для ВПО – майже 200, а також надання гуманітарної і матеріальної допомоги – близько 500 заяв.

Не менш важливою є тема житлово-комунального господарства області. Майже 20 відсотків або близько 900 звернень стосувалося саме даної тематики. Як правило, переважали зауваження користувачів комунальними послугами щодо їх неякісного надання чи відсутності. Насамперед, електропостачання – кожне третє повідомлення цієї тематики. Газу, опалення чи води – понад 130 скарг.

Серед іншого, досить частими були прохання про врегулювання різноманітних ситуацій у сфері охорони здоров’я, благоустрою, аграрної політики та декомунізації.
Лідерами за кількістю звернень, традиційно, стали Полтавська, Кременчуцька, Лубенська, Миргородська громади.

Близько 85 відсотків заяв та скарг було опрацьовано місцевими громадами та органами влади. Заявникам надіслано письмові відповіді з роз’ясненнями, практично кожне шосте – вирішено позитивно. Зафіксовано понад 40 подяк.

Кожен за потреби має можливість безперешкодно та безкоштовно звернутися на гарячу телефонну лінію Полтавської ОВА: 0800502230.
Також є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot

Поділитись

Теги

контакт-центр
Володимир Когут

Новина за темою

До контактного центру Полтавської ОВА надійшло 56 звернень з питаннь аграрної сфери
14/07/2025
Продовжують працювати цілодобові гарячі лінії обласного контактного центру Полтавської ОВА
14/07/2025
За 5 місяців цього року до Обласного контактного центру Полтавської ОВА надійшло майже 200 звернень з питань благоустрою
14/07/2025

Останні новини

Більше новин
На Полтавщині відзначили тренерів і спортсменів із нагоди професійного свята На Полтавщині відзначили тренерів і спортсменів із нагоди професійного свята
21/07/2025
«Рух без бар’єрів»: Полтавська міська рада підписала Меморандум про співпрацю з ТЦ «Епіцентр»
21/07/2025
«Довідник безбар’єрності» — твій гід з безбар’єрного спілкування
21/07/2025
Президент України зустрівся з міністром закордонних справ Франції
21/07/2025
За пів року майже 3,2 тис. жителів Полтавщини скористалися допоміжними засобами реабілітації
21/07/2025
Розпочинається набір молодих підприємців на навчання “Власна справа: простір для розвитку”
21/07/2025
Дитина, постраждала від війни в Україні: хто і як може отримати цей статус
21/07/2025
Володимир Зеленський представив нового очільника Міністерства оборони
21/07/2025
На Полтавщині відбувся етап Всеукраїнського турніру для ветеранів війни «Сильні України»
21/07/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту