Тематика соціального захисту населення залишається наймасовішою – кожне третє звернення. Цього тижня домінуючими були питання виплати державних грошових допомог для різних категорій громадян. Усього – більше 30 заяв. Нагальними залишаються потреби мешканців громад та ВПО у фінансовій та гуманітарній підтримці – більше 10 заявок.
Також, у цьому блоці були прохання про влаштування до будинку-інтернату, забезпечення засобами реабілітації та встановлення певного соціального статусу.
Питань ЖКГ надійшло 28. Переважаючих проблемних напрямків не було. Проте, дещо зросла кількість скарг на відсутність холодного водопостачання від абонентів «Полтававодоканалу» - більше 10 повідомлень. Уже традиційними є нарікання на неякісну послугу електропостачання і незадовільну роботу ліфтів у Полтаві – загалом 7. Натомість, зменшилася кількість дзвінків щодо невдоволення нарахованими сумами боргу за комунальні послуги – лише 2.
Серед іншого, реєструвалися звернення щодо сфери охорони здоров’я – 13, завершення процесів декомунізації в громадах області – 5 тощо.
Найбільш активними були мешканці Полтавської, Кременчуцької та Лубенської ТГ.
Із 153 заяв і скарг, отриманих протягом тижня, більшість переадресована з Урядової гарячої лінії та контакт-центрів міністерств.
За результатами опрацювання порушених питань більше 100 заявників отримали письмові відповіді з роз’ясненнями. Практично кожне восьме звернення було вирішено позитивно. Зафіксовано дві подяки.
Кожен за потреби може зателефонувати на безкоштовний номер гарячої лінії: 0800-502-230 та оформити звернення. Лінія працює цілодобово.
Також є можливість подати звернення через чат-бот: https://t.me/poltava_region_contact_centerbot
Підпишіться, щоб отримувати листи.