• Перейти до основного вмісту
arrow
Головна
Новини

Рік роботи soc.gov.ua: огляд основних можливостей порталу

29 вересня 2025, 09:40

  • Департамент соціального захисту населення
Соціальний Портал

27 вересня 2024 року, запрацював Соціальний портал Мінсоцполітики — soc.gov.ua. Ресурс вперше надав українцям можливість подавати онлайн-заяви на отримання соціальних послуг. Згодом, у межах реформи МСЕК, на порталі також з'явилася функція подання онлайн-заяв на отримання засобів реабілітації. Мінсоцполітики нагадує, як користуватися порталом та які можливості він надає для фахівців соціальної сфери.

За рік роботи через портал подано понад 83 тисячі звернень або заяв. Їх можна подавати як щодо себе, так і щодо потреб інших людей, наприклад, родичів або сусідів. Для цього передбачено два способи: через особистий кабінет або ж без авторизації — за допомогою форми швидкого звернення, що на головній сторінці порталу. 

За статистикою, найчастіше звертаються по такі послуги, як натуральна допомога, догляд вдома, консультування, інформування та соціальна адаптація. Водночас найактивніше користуються порталом у Дніпропетровській, Полтавській, Харківській, Хмельницькій та Київській областях. 

Заява на отримання соціальної послуги
  • Зайдіть на soc.gov.ua та авторизуйтеся за допомогою КЕП, BankID або Дія.Підпис.
  • Перейдіть до розділу «Мої заяви» — «Заяви», після чого натисніть кнопку «Подати нову заяву».
  • Оберіть підпункт «Заяви про надання соціальних послуг». Тут ви можете обрати одну або декілька необхідних послуг.
  • Заповніть усі дані та додайте, за потреби, відскановані документи.
  • Перевірте заяву та підпишіть її електронним підписом.

Користувачами порталу є не лише наявні та потенційні отримувачі соціальних послуг, а й надавачі. Останні, зокрема, можуть в особистому кабінеті внести свою організацію до Реєстру надавачів та отримувачів соціальних послуг, оновити реєстраційні дані та сформувати витяг з Реєстру. Більше про це — в матеріалі за посиланням. 

Крім того, на Соціальному порталі Мінсоцполітики можна подати заяву на отримання допоміжного засобу реабілітації (ДЗР). Сервіс став доступний з 1 січня 2025 року — тоді запрацювали експертні команди з оцінювання повсякденного функціонування, які замінили застарілу систему МСЕК. Наразі подати заяву онлайн можуть ті, хто пройшов оцінювання експертними командами (ЕКОПФО). 

Заява про потребу в засобі реабілітації

  • Зайдіть на soc.gov.ua та авторизуйтеся за допомогою КЕП, BankID або Дія.Підпис.
  • Оберіть «Заява про забезпечення допоміжним засобом реабілітації» та натисніть «Подати заяву»
  • Заповніть заяву — дані підтягнуться автоматично. Ви також зможете оновити інформацію про себе в особистому кабінеті, натиснувши «Відомості про мене».
  • Підпишіть заяву електронним підписом.

Після того, як заяву опрацюють, в особистому кабінеті з'явиться е-направлення про забезпечення засобом реабілітації. 

Важливо: якщо до 1 січня 2025-го отримано інший документ, що підтверджує потребу в засобах реабілітації, як-от висновок МСЕК, можна скористатися іншими способами подати заяву. З усіма доступними варіантами можна ознайомитися ось тут. 

Нагадаємо, що у Дії запрацювала нова послуга — оформити базову соціальну допомогу тепер можна онлайн. 

Мінсоцполітики

Поділитись

Теги

соцзахист

Новина за темою

В ДСЗН провели нараду з питань забезпечення прав і свобод підопічних обласних будинків інтернатів
29/09/2025
Надавачів соціальних послуг запрошують долучитись до ініціативи Мінсоцполітики із надання послуги притулку маломобільним ВПО
29/09/2025
UNICEF презентує серію посібників для батьків, які виховують дітей з порушенням або ризиком порушення розвитку
29/09/2025

Останні новини

Більше новин
Чому важливо зареєструвати право власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, набуте до 2013 року? Чому важливо зареєструвати право власності в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, набуте до 2013 року?
29/09/2025
Звернення Володимира Когута з нагоди 84-х роковин трагедії Бабиного Яру
29/09/2025
29 вересня – Всесвітній день серця
29/09/2025
Спортсмени Миргорода здобули «срібло» на перших юнацьких всеукраїнських змаганнях серед територіальних громад
29/09/2025
У двох структурних підрозділах Полтавської ОВА проведено внутрішні перевірки дотримання антикорупційного законодавства України
29/09/2025
Алгоритм отримання безоплатних реабілітаційних послуг: як скористатися
29/09/2025
Фахівці Обласного контактного центру Полтавської ОВА щоденно отримують звернення різної проблематики
29/09/2025
Програма „Від навчання до працевлаштування: професійне навчання для жінок та інших цільових груп”
29/09/2025
Громадські слухання щодо оцінки впливу на довкілля планованої діяльності суб’єктів господарювання
29/09/2025

Надсилаємо насвіжіший дайджест новин

Підпишіться, щоб отримувати листи.

ПОЛТАВСЬКА ОБЛАСНА ВІЙСЬКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ

Офіційний веб-сайт

Адреса:

36014, Полтава,вулиця Соборності, 45

Телефон

+380 (532) 56-02-90

Електронна пошта

[email protected]

Гаряча лінія

112

ОВА

Весь контент доступний за ліцензією Creative Commons Attribution 4.0 International license, якщо не зазначено інше

Технічна підтримка сайту

[email protected]

Розроблено в

За підтримки

Мапа сайту